BBM3410/18: VIDEO ONE SHOT

VIDEO ONE SHOT...

Minggu ini team sis iaitu Jebat akan buat video one shot. Video one shot ini bermaksud sis kena ambil sekali sahaja tanpa perlu edit atau potong.

Secara alamiahnya kan... team sis kena pilih satu lagu yang rancak untuk shot video ini. Team sis juga praktis seperti menari, menyanyi dan berlakon. Memang padu la hampa semua. hahahahah...

Baiklah, kembali kepada asal, team sis iaitu Jebat pilih lagu banyak kot... tapi satu lagupun tak shot lagi. Mula-mula, cadang lagu Masdo iatu Bunga lepastu bila fikirkan balik macam susah nak buat video dia. Seterusnya, sis cadang lagu Nyawa dan Raga oleh Sarah Suhairi tentang nak buat video pasal kawan susah senang ada bersama tapi tak ada respon. Pilih juga lagu Spider iaitu Aladdin. Akhir sekali masa hari khamis team Jebat sis baru dapat idea nak buat lagu Amalina oleh Santesh.

Dalam video tu sis jadi pelakon utama taw pegang buku jadi Amalina. Kawan sis iaitu Syamil jadi pelakon lelaki yang suka dekat Amalina ini. Kawan-kawan sis yang lain haaaa....jadi pelakon tambahan.

Video tu juga kami shooting sebanyak 3 kali untuk dapatkan video one shot yang diminta oleh Prof. Kami harap video one shot kami menjadi. Terima kasih team Jebat.

Sampai disini saja, insya allah kita jumpa lagi. Assalamualaikum.

Comments

Popular Posts