SALAM PERKENALAN






Assalamualaikum dan salam sejahtera warga blogger, saya..

 Noor Aisyah Binti Jamil
Kedah 
23 
Universiti Putra Malaysia. 
Sofbol

Saya berasal dari Kampung Pengkalan Iman 1, Sungai Petani, Kedah dan mempunyai lapan orang adik-beradik. 

'MAI KEDAH, BANYAK PADI KELILING KAMI'

Selain itu, hobi saya suka mendengar lagu dan bersukan. Sukan pilihan saya ialah sofbol. Saya telah bergiat aktif dalam bidang sukan ini sejak dibangku sekolah menengah lagi. Sukan ini telah mendorong saya untuk bersosial atau berkomunikasi dengan orang ramai. Di samping itu, sukan ini telah memupukkan semangat kerjasama dan kepimpinan dalam diri saya. 

Akhir sekali, saya bersyukur kerana terpilih menjadi salah seorang pelajar Universiti Putra Malaysia dan sekarang tengah berjuang untuk menempuh semester akhir. Doakan saya supaya dapat menempuhnya dengan jayanya. 

Sekian, terima kasih.


Comments

Popular Posts